سئو

ساخت وبلاگ

به مجموعه مراحل تولید و ساخت یک وب سایت از ابتدا تا انتها طراحی سایت می گویند. برای طراحی سایت، یک طراح باید با تمام مراحل ایجاد وب سایت آشنایی داشته باشد. این روز ها علم طراحی سایت یکی از علم های مهم و پر درآمد در جهان می باشد و برنامه نویسانی که به زبان های کدنویسی وب آشنایی دارند، می توانند درآمد بسیاری را با طراحی سایت ها بدست آورند. البته جهت رسیدن به موفقیت در طراحی سایت تنها دانستن کد ها و آشنایی با زبان های کدنویسی کافی نیست بلکه دستیابی به موفقیت در زمینه طراحی سایت مستلزم داشتن نبوغ و نوآوری در این زمینه و بهینه سازی سایت می باشد.

سایت های معروف بسیاری در ایران و خارج ایران می باشند که با طراحی سایت های خاص به موفقیت و محبوبیت و درآمد بالا رسیده اند. به عنوان به مثال در ایران وب سایت فروشگاهی مثل دیجی کالا و وب سایت های نیازمندی از این نوع هستند.

یک طراح برای طراحی سایت باید با ابزار های متعدد ساخت و ویرایش وب سایت ها و زبان های برنامه نویسی شبکه و اینترنت آشنایی و آگاهی کامل داشته باشد از جمله این ابزار ها PHP و Asp.net می باشد.

انواع روش های طراحی سایت

طراحی سایت از نظر روش طراحی به دو دسته طراحی سایت استاتیک و طراحی سایت داینامیک تقسیم می شوند. طراحی سایت استاتیک یعنی طراحی سایت به گونه ای که بعد ها اطلاعات سایت توسط خود مدیر قابل تغییر نیست. در حقیقت در این وب سایت ها هر تغییری تنها به شرکت طراح وابسته است. سایت های داینامیک نوعی از طراحی سایت هستند که تغییرات توسط مدیر سایت و بدون داشتن علم و دانش خیلی عمیق فنی صورت می گیرد. در حالت کلی طراحی سایت به صورت استاتیک تنها برای سایت هایی انجام می شود که بعد ها نیاز نباشد اطلاعات آن هیچ تغییری کند. طراحی سایت استاتیک هیچ ویژگی برتری نسبت به طراحی سایت داینامیک ندارد. تنها ارجحیتی که ممکن است طراحی سایت استاتیک داشته باشد این است که قیمت آن نسبت به طراحی سایت داینامیک کمتر است که البته این موضوع با بروز سیستم مدیریت محتوا به کل از بین رفته است.

سئو...
ما را در سایت سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا disignsite2 بازدید : 252 تاريخ : چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت: 17:41

این روز ها با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی و افزایش روش های تبلیغات آنلاین تعداد کثیری از حرفه ها و مشاغل روز دنیا برای معرفی خدمات و محصولات خود به راه های اینترنتی روی آورده اند. طراحی سایت یکی از بهترین و موثرترین راه های تبلیغاتی می باشد که به صورت آنلاین طرفداران و متقاضیان بسیاری را مورد توجه خود قرار داده است. در تهران شرکت های بسیاری خدمات طراحی سایت ارائه می دهند که شما به راحتی با جستجو در اینترنت می توانید به بهترین شرکت طراحی سایت دسترسی پیدا کنید. شما برای اینکه بهترین گزینه را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید می بایست به خوبی جستجو کرده و با در نظر گرفتن سابقه کار و نمونه کار های شرکت های مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید. طراحی سایت در امر کسب و کار موضوع بسیار با اهمیتی می باشد که نیازمند مهارت و تجربه ی موفق است، بنابراین طراحی سایت خود را باید به یک تیم حرفه ای و ماهر بسپارید. اگر کمی با دقت بررسی کنید یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت، شرکت ابرآی تی می باشد که به علت سابقه ی شگفت آوری که در حوزه طراحی سایت و سئو دارد روزانه تعداد بسیاری مشتری و متقاضی را به خود جذب کرده است. شرکت ابرآی تی طراحی سایت را همرا با تیم حرفه ای و قدرتمند خود به صورت اختصاصی و یا آماده در اختیار شما قرار داده است که شما براساس نیاز خود می توانید هر یک از آن ها را برگزینید، البته در این راستا می توانید از مشاوره رایگان متخصصان ما در زمینه طراحی سایت نیز برخوردار شوید.

یکی از ویژگی هایی که هنگام ورود به یک وب سایت به چشم می آید، گرافیک سایت است. استفاده از تصاویر مناسب و گرافیکی مناسب و جذاب یکی از ضروریات طراحی سایت حرفه ای می باشد. به صورتی که هدف، جذب کاربران و رشد کسب و کار می باشد. از نظر اغلب کاربران، دریافت محتوا به صورت دیداری نسبت به خوانداری اولویت دارد. بنابراین به کار بردن تصاویر حرفه ای علاوه بر زیبایی در انتقال سریع مطالب خیلی روی مخاطبان تاثیرگذار است. شرکت ابرآی تی از این جهت نیز نیاز شما را برآورده خواهد کرد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت به وب سایت ما مراجعه نمایید.

سئو...
ما را در سایت سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا disignsite2 بازدید : 295 تاريخ : شنبه 26 آبان 1397 ساعت: 18:38

یکی از دغدغه هایی که شما در هنگام طراحی سایت معمولا با آن رو به رو می شوید، هزینه طراحی سایت می باشد. با توجه به این که تعداد زیادی از شرکت ها خدمات طراحی سایت ارائه می دهند هر یک براساس معیاری هزینه طراحی سایت را تعیین کرده اند. بنابراین نمی توان گفت هزینه طراحی سایت مقدار ثابتی است. اما شما باید در نظر داشته باشید در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید باید چه خدماتی را دریافت کنید. ما در این جا برای راهنمایی بیشتر شما جهت هزینه طراحی سایت خدماتی که شرکت های طراحی سایت باید به شما ارائه دهند را شرح می دهیم.

تمام استاندارد های گوگل و الگریتم های سئو باید رعایت شود.

سورس کامل پروزه همزمان با تسویه حساب به خریدار تحویل داده شود.

در پایان کار، مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار به روزرسانی شود.

مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله صورت بگیرد.

بعد از شروع پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور به صورت مجزا معرفی شوند.

ججا به جایی سایت بر روی سرور ها کشور های مختلف به صورت رایگان اعمال شود.

برای عملکرد صحیح کلیه امکانات و سایت بر روی سرور ها تضمین داده شود.

بعد از طراحی سایت پشتیبانی دائم برای سایت مهیا باشد.

بنابراین شما برای برآورد هزینه طرحی سایت در واقع باید کیفیت و عملیاتی که روی وب سایت انجام می شود را در نظر بگیرید تا با توجه به هزینه ای که می کنید نتیجه دلخواه خود را دریافت کنید. جهت اطلاع کامل تر در رابطه با هزینه طراحی سایت به وب سایت ما مراجعه نمایید.

سئو...
ما را در سایت سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا disignsite2 بازدید : 294 تاريخ : شنبه 26 آبان 1397 ساعت: 18:38

طراحی سایت آماده چیست؟

زمانی که شما یک بار وب سایتی را طراحی می کنید پس از پایان مراحل طراحی ظاهری و کدنویسی، شما مجموعه ای از فایل ها را در اختیار دارید که به آن قالب وب سایت می گویند. حال چنانچه شما بخواهید از همان طرح ظاهری در وب سایتی با یک نشانی دیگر در اینترنت استفاده کنید، می توانید از همان مجموعه در اختیارتان که آماده است بهره ببرید. به همین علت به آن طراحی سایت آماده می گویند.

مزیت های استفاده از طراحی سایت آماده چیست؟

کاملا روشن است زمانی که طراح وب سایت فرآیند طراحی قالب را یک بار انجام می دهد، جهت استفاده مجدد از همان قالب در وب سایت های دیگر، نیازی به انجام مجدد بسیاری از فرآِند ها از پایه نمی باشد. بنابراین استفاده از طراحی سایت آماده موجب صرفه جویی قابل توجهی در زمان و انرژی افراد می شود. در نتیجه پروژه بسیار سریع تر و ارزان تر تمام می شود.

آیا استفاده از طراحی سایت آماده می تواند برای اعتبار کسب و کار ها خطرناک باشد؟

در بازارهای طراحی وب سایت بسیار دیده شده که طراحان وب سایت با انگیزه های گوناگون در کدنویسی وب سایت از کد های مخرب استفاده می کنند که این امر اغلب در فروش طراحی سایت آماده به چشم می خورد و بسیاری از کارفرمایان در این زمینه تخصصی ندارند و ازین ترفند های مخرب بی اطلاع هستند. بنابراین طراحی سایت آماده در صورتی که به دست شرکت های نامعتبر انجام شود می تواند برای کسب و کار خطرناک باشد. اما چنانچه به شرکت های مطمئن که سابقه زیادی در این زمینه دارند واگذار کنید نه تنها خطری برای تجارت شما نخواهد داشت بلکه سود زیادی نیز به دنبال خواهد داشت.

آیا می توان با خیال راحت از طراحی سایت آماده استفاده کرد؟

همانطور که اشاره کردیم نکته مهم برای خرید طراحی سایت آماده خرید از مراجع و شرکت های معتبر می باشد. همانطور که می دانید ارائه خدمات پشتیبانی توسط شرکت طراحی سایت صورت می گیرد، بنابراین اگر طراح قالب خود را پشتیبانی فنی کند دیگر نیاز نیست شما به فکر مشکل فنی احتمالی باشید و از جهتی برای اینکه در طراحی سایت آماده هیچوقت دچار مشکل نشوید باید طراح از ابتدا قالب شما را با دقت کدنویسی نماید، علاوه بر این خدمات پشتیبانی را نیز هرگز فراموش نکنید.

برای خرید طراحی سایت آماده به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بعد از طراحی سایت و بارگزاری آن در فضای اینترنت اغلب کسب و کار ها دغدغه ی فروش یا معرفی بیشتر کالا و خدمات خود را از طریق وب سایت دارند که این موضوع به حضور وب سایت در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل مربوط می شود علاوه بر این بخشی از فرآیند بهینه سازی برای موتور های جستجو با فرآیند طراحی سایت هم خوانی دارد. بنابراین در بحث طراحی سایت آماده بهتر است برای جلوگیری از دوباره کاری بعد از آماده شدن وب سایت و تولید محتوا با وارد کردن نام دامنه خود سرعت بارگزاری را تست کنید. علاوه بر این در نظر داشته باشید معمولا امکان تغییرات در طراحی سایت آماده بسیار محدود می باشد بنابراین بهتر است از همان ابتدا برای طرح مورد نظر وقت کافی بگذارید و اگر به دنبال تغییرات در طرح قالب آماده خود دارید امکان انجام آن را از طراح بپرسید.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت آماده به وب سایت ما مراجعه نمایید.

سئو...
ما را در سایت سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا disignsite2 بازدید : 295 تاريخ : شنبه 26 آبان 1397 ساعت: 18:38

طراحی سایت یک پروسه برای ایجاد و ساخت یک وب سایت است که اغلب این روند دارای مراحل مختلفی می باشد البته گاهی برخی از شرکت ها ممکن است روند و مراحل بیشتری را برای طراحی سایت پیاده کنند اما چیزی که در همه ی شرکت ها مشترک است هدف است که همگی با هدف طراحی سایت اقدام به اجرای مراحلی می کنند. اما پیش از آن که به مراحل طراحی سایت اشاره کنید به طور خلاصه باید به معنی طراحی سایت بپردازیم. هدف از طراحی سایت ایجاد یک بستر در فضای اینترنت می باشد که دارای پیج های متفاوتی می باشد . این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید اطلاعات و مطالب خود را در داخل صفحات جای دهید و ازین طریق کار های وب سایت و خدمات خود را به نمایش دیگران در بیاورید.

هنگامی که می خواهید شروع به طراحی سایت کنید قدم اول انتخاب روش مناسب برای طراحی سایت است که از طریق جستجو در گوگل و... می توانید تحقیق کنید.

در مرحله دوم چنانچه بر سر قیمت و طراحی با یک شرکت طراحی سایت به توافق رسیدید شما باید تمام اطلاعات کلی وب سایت خود را در اختیار آن  شرکت قرار دهید.

مرحله سوم این است که شرکت طراحی سایت یک نمای کلی از ایده های شما را به صورت یک فایل گرافیکی در اختیار شما قرار می دهد و این قالب گرافیکی را به شما نشان می دهد. این قالب ها در واقع همان ایده شما می باشد که به صورت وب سایت در آمده است و چنانچه نمای وب سایت مورد قبول شما نباشد باید از شرکت طراحی سایت بخواهید تغییرات لازم را انجام دهند.

در مرحله چهارم دفتر طراحی وب سایت با به کارگیری برنامه نویسی سمت کلاینت که در واقع همان برنامه نویسی ساختار وب سایت است، وب سایت شما را پایه ریزی می کند و ظاهر ایجاد شده را به شما نمایش می دهد.

در صورتی که از ظاهری که شرکت طراحی سایت برای وب سایت شما ایجاد کرده است راضی باشید، مرحله پنجم برنامه نویسی سمت کلاینت می باشد که این نوع برنامه نویسی برای شما قابل روئیت نیست.

در مرحله ششم طراحی سایت وب سایت ایجاد شده از لوکال هاست به هاست اصلی در فضای اینترنت منتقل می شود. و شما نیز می توانید وب سایت خود را که به صورت کاملا واقعی است مشاهده کنید.

مرحله پایانی پیاده سازی نکات مهم سئو است که در آن تکنیک های سئو پیاده می شود.

بعد از پایان مراحل سئو که بسیار هم مهم و زمانبر است کار طراحی سایت شما به پایان می رسد و شما می توانید وب سایت خود را از شرکت طراحی سایت تحویل بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت به وب سایت ما مراجعه نمایید.

سئو...
ما را در سایت سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا disignsite2 بازدید : 279 تاريخ : جمعه 25 آبان 1397 ساعت: 16:22